Visie

perceptie lef hebben keuzes maken samenwerken

lef hebben

Hoe vaak komt het voor dat u echt de tijd neemt voor uw eigen merk en daar verschillende interne en externe partijen bij betrekt? Uit ervaring weten wij dat dat niet vaak voorkomt en ook niet met enige regelmaat wordt herhaald. Toch is het belangrijk en interessant te weten waar de onderliggende verschillen en overeenkomsten liggen en vanuit welke kernwaarden het merk vaak eenvoudig en snel vernieuwd en krachtig in de juiste markt gepositioneerd kan worden. Door het spiegelen periodiek te herhalen weet u vervolgens of u op de goede weg bent en het ideaalbeeld steeds dichterbij komt. Bovendien bent u hierdoor in de wetenschap dat de gekozen strategie mag rekenen op een brede steun en draagvlak binnen de gehele organisatie. 

Ik vertel u graag meer over de werkwijze en merken die u voorgingen. Ondanks dat  de werkwijze redelijk gestandaardiseerd is, is de wijze waarop ik het voor u kan inzetten uiteraard een maatwerkproduct. U behoudt de regie.

Durft u het aan?

  Katendrechtsestraat 76 3072NX Rotterdam T 06 - 24745483 E info@gaga-republic.nl
disclaimer | sitemap | contact | vacatures